Ga naar homepage Koninklijk NVVH-Vrouwennetwerk
WANDELVAKANTIE 2022

Verslag wandelvakantie naar Bladel 2022

Maandag 12 september

We komen aan in Bladel en werden we verwelkomd met koffie.

's Middags zijn we gaan wandelen naar Bladel en hebben daar heerlijk geluncht. We hebben 8 km gelopen. Het was een goed begin van de wandelvakantie.

Dinsdag 13 september

We hebben een mooie wandeling gemaakt in de bossen bij het hotel. We hebben ongeveer 10 km gelopen en veel plezier gehad van de mooie omgeving in het bos.

Woensdag 14 september

Vandaag was het geen mooi weer en vertrokken we in de regen naar de bushalte in Bladel. Dit was best nog een hele afstand.

We gingen met de bus naar Eersel en hebben daar het museum bezocht.

Daar konden we zien hoe de mensen vroeger leefden. We hebben er erg van genoten. Het was een prachtig museum. Na het bezoek aan het museum zijn we naar het centrum gelopen en hebben daar geluncht. Het was een kleine plaats met mooie huizen. Daarna zijn we weer met de bus terug gegaan. We hebben ongeveer 7 km gelopen.

Donderdag 15 september

We vertrokken naar Eindhoven met de bus. We moesten nu ook weer een stuk lopen naar de bushalte. We vonden dat Eindhoven best wel leuk was. We gingen heerlijk koffie drinken met een gebakje erbij.

Daarna een stadswandeling gemaakt. Weer terug naar het zelfde restaurant om de lunch te nuttigen. Daarbij werden we verrast met een optreden van Spaanse muzikanten. We hebben er erg van genoten. Daarna gingen we weer terug naar het hotel. We hebben die dag 8,5 km gelopen.

Vrijdag 16 september

Het was vandaag onze laatste dag. We hebben 's morgens nog een kleine wandeling gemaakt van 3 km in de omgeving. We volgde een weg waar mensen waren begraven. Het was heel apart. In het hotel hebben we pannenkoeken gegeten met elkaar als afsluiting van de vakantie. We zijn om 15.30 uur opgehaald door de valys.

Het was een heerlijke vakantie in het hotel. Het eten was subliem en het is echt een aanrader om daar nog eens heen te gaan.

KONINKLIJK NVVH-VROUWENNETWERK
Postbus 11 | 3410 CA Lopik | tel. 06-51982065 | Kantoor: centraalbureau@nvvh.nl | Internetsupport: support@nvvh.nl | © NVVH 2024